Digitális transzformáció – céged kommunikációs jövője a tét!
Digitális transzformáció – nem egyszer hallottad már gondolom, a csapból is ez folyik, nem véletlen: enélkül nem lehet versenyképesnek maradni a mai világban. Különösen a
Digitális transzformáció – nem egyszer hallottad már gondolom, a csapból is ez folyik, nem véletlen: enélkül nem lehet versenyképesnek maradni a mai világban. Különösen a
A softphone megoldások nem csak egy trend vagy egy jó technikai kiegészítés. Ha ismered a következő problémákat, akkor ezt a cikket egyértelműen neked ajánljuk! Túl
A telefonközpont nem vész el, csak átalakul. Ez az ügyfélmegmaradás törvénye. Nem atomfizika, sőt mondhatnánk akár azt is, hogy Murphy törvénye: ugyanis ha valami elromolhat,
Egy jó VoIP szolgáltató hatalmas előrelépés lehet a céged életében, főleg ha eddig hagyományos telefonközpontot használtál. Ezt mi sem szemléltethetné jobban, mint az alábbi párbeszéd:
A VoIP telefon és az IP telefon látszólag megegyezik, mindkettő kicsörög, mindkettőt fel tudjuk venni és le is tudjuk csapni. Mindkét esetben a hang az
Az IP telefon bevezetése egy cég életében olyan befektetés, ami már pár nap alatt érezhető javulást eredményezhet a mindennapos munkavégzésben, hosszútávon pedig garantált a szintlépés
Hogyan spórolhatsz a cégeddel a felhő alapú IP telefonközpont bevezetésével? Az IP telefonközpont költséghatékonysága már a tervezés pillanatától egyértelmű. Használatával ugyanis teljes egészében kiváltható egy
Bár jó pár éve már forog a munkaerőpiaci köztudatban, a pandémia előtt még nem sokan találkoztak a home office fogalmával. Az utóbbi időben azonban sokan
Hogyan tervezhető meg a Voip infrastruktúra kiépítése egy vállakozásban? A hagyományos telefonközpontok helyét egyre inkább átveszi a VoIP technológián alapuló telefonközpont. Az új technológia egy
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat.