
A softphone megoldások nem csak egy trend vagy egy jó technikai kiegészítés. Ha ismered a következő problémákat, akkor ezt a cikket egyértelműen
Hozzáférést adunk a sikerhez - a felhőből bármit elérhetsz
A softphone megoldások nem csak egy trend vagy egy jó technikai kiegészítés. Ha ismered a következő problémákat, akkor ezt a cikket egyértelműen
Az IP telefon bevezetése egy cég életében olyan befektetés, ami már pár nap alatt érezhető javulást eredményezhet a mindennapos munkavégzésben, hosszútávon pedig
Felhő alapú központok előnye – energiatakarékosság Az általunk kínált felhő alapú központok kialakításának egyik legnagyobb előnye, hogy energiatakarékos. Amerikában már születtek arra
GDPR kompatibilis hangtárolás A GDPR kompatibilitás kérdése komoly kihívás elé állította a cégeket. Az Ön vállalkozásának úgy tudjuk mindezt megkönnyíteni, hogy testreszabottan,
Egy jó VoIP szolgáltató hatalmas előrelépés lehet a céged életében, főleg ha eddig hagyományos telefonközpontot használtál. Ezt mi sem szemléltethetné jobban, mint
Az utóbbi években egyre inkább megnövekedett a kereslet a felhő alapú szolgáltatások iránt. Számos cégnél viszont még a tavalyi év elején is
A felhőszolgáltatás bevezetése számos előnnyel jár egy cég életében: teljesen új távlatokat nyithat a fejlődésnek, ugyanis a minőségi kommunikáció az eredményesség alapja.
A webáruházak tulajdonosai/munkatársai jelentős mennyiségű munkát fektetnek abba, hogy minél több releváns látogatót tereljenek az oldalra. A statisztikák szerint viszont a webshopok
VoIP technológia, az IP telefon előnye Ezzel a bloggal szeretnénk segíteni, hogy miért érdemes átállni a VoIP technológiára. Először is, a lassan
Hogyan spórolhatsz a cégeddel a felhő alapú IP telefonközpont bevezetésével? Az IP telefonközpont költséghatékonysága már a tervezés pillanatától egyértelmű. Használatával ugyanis teljes
Szolgáltatásunkkal nemcsak modern irodai megoldások alakíthatóak ki, hanem például az egészségügyben is kamatoztathatóak az előnyei. Tapasztalataink alapján az egészségügyi intézményekben is egyre
Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy
Jelen helyzetben számos intézkedést meg kell hoznunk, hogy óvjuk saját egészségünket, és mások biztonságát egyaránt. Az otthoni munkavégzés bevett gyakorlat, és ha
Az IVR szolgáltatás jelentősen hatékonyabbá teheti a céges kommunikációt, olyan ügyfélélményt biztosítva partnereink számára, amely elindítja a vállalkozást a hosszú távú sikeresség
Az Apple és a Samsung példáját követi a cég, az 1000 dolláros kategória jelenik itt meg. Az idei iPhone okostelefonok hivatalos bemutatója alatt sokakból
Munkahelyeden főleg telefonon tartjátok a kapcsolatot az ügyfelekkel? Sok hívás érkezik a pénzügyre, vagy az értékesítésre? Esetleg ügyfélszolgálat működik nálatok? A legtöbb
Ennél egyszerűbben nem lehet kipróbálni, hogy milyen lehet dj-nek lenni: ide kattintva gyerekjáték kezelni a DJ-pultot, amire a YouTube-ról lehet választani összekeverendő
Hogyan tervezhető meg a Voip infrastruktúra kiépítése egy vállakozásban? A hagyományos telefonközpontok helyét egyre inkább átveszi a VoIP technológián alapuló telefonközpont. Az
Mobilinternetes és vezetékes vetülete is lehet a kormány szándékai szerint 2017 januárjától elérhető Digitális Jólét Alapcsomagoknak. Ezek olyan, elsősorban kedvezőbb árfekvésű internetelőfizetésekből
Bár évről évre egyre több területen használjuk a felhő alapú megoldásokat, mégis rengeteg cég számára okozott problémát márciusban, hogy a munkatársainak egyik
A közösségi finanszírozás keretében gyűjti a pénzt egy ügyes kis eszköz, amelyik leleplezi a láthatatlant, azaz azt, hogy valójában mi kerül a
Elkészítette nagyon biztonságos telefonjának új, fejlettebb verzióját a Bittium. A készüléket úgy állították be, hogy a rajta tárolt adatok soha nem kerülhetnek
A sebességmérésekre már Magyarországon is figyelmeztet a Google Térkép, a másik újításra még várni kell. A Waze egyik legnagyobb előnye a rivális
Felhő alapú megoldás – miért hasznos? Ma már nagyon sokszínű a felhő alapú megoldások palettája, és érthető, ha felhasználói szemmel eleinte nem
Az otthoni munkavégzés lehetősége már korábban is plusz juttatásnak minősült, amit egyre többen keresnek az álláspiacon. Egyszerre előnyös helyzet a munkavállalónak, és
A módszer rendkívül egyszerű: Míg egy hagyományos telefonálás során a beszélgetés ideje alatt külön vezetékre van szükség, addig… A VoIP technológia a
Digitális transzformáció – nem egyszer hallottad már gondolom, a csapból is ez folyik, nem véletlen: enélkül nem lehet versenyképesnek maradni a mai
A Microsoft új mesterséges intelligenciája képes más programok kódsorai alapján újabb programokat írni. A fejlesztőket persze még nem tudja teljes egészében kiváltani,
Ha egy cég térben egymástól távol levő telephelyeit kell összekötni, tökéletes megoldás a felhő alapú IP alközponti rendszer alkalmazása, amely nem más,
Bár jó pár éve már forog a munkaerőpiaci köztudatban, a pandémia előtt még nem sokan találkoztak a home office fogalmával. Az utóbbi
A virtuális IP alközpont egy felhő alapú IP alközpont, amelyet a H1 Kommnál szolgáltatásként vehet igénybe. Más néven virtuális alközpontnak is nevezik,
A felhő alapú telefonközpont számos előnnyel rendelkezik, ugyanakkor sok munkahelyen még mindig a régi fizikai alközpontokat használják cégen belüli és ügyfelekkel történő
A softphone használata számos előnnyel jár egy vállalkozás életében: a felhőszolgáltatások megjelenésével nem csak a fizikai tárhelyek és telefonközpontok helyeződtek át a
Európában elsők között Nagy-Britanniában is bekapcsoltak az első kereskedelmi 5G-s bázisállomások az EE hálózatán. A szolgáltató ütemes építkezést ígér az év végéig,
A modern világ egyik legnagyobb vívmánya kétségtelen az internet. Számos területen ma már szinte elképzelhetetlen, hogy nélküle dolgozzunk, kommunikáljunk. Ez a telefonálásra
Nagy igazságnak tart egy Coelho-idézetet? Néha világgá kürtölné Müller Péter bölcsességeit? Rövid és velős üzeneteket képpel a legjobb megosztani az interneten –
Nézzünk egy ma gyakori példát – 5 kollégánk tartozik egy munkacsoportba, például az ügyfélszolgálathoz. Ilyen esetben az 5 embernek öt különböző készüléke
A Netflix végre lehetővé tette, hogy az előfizetők tabletre és mobilra letöltsenek filmeket és sorozatokat, hogy azokat offline is meg tudják nézni. Megmutatjuk,
A hazai vállalatok az elmúlt két évben összesen félmilliárd forintot fizethettek ki váltságdíjként a zsarolóvírusok fejlesztőinek – állítja a kiberbiztonsággal foglalkozó G
A telefonközpont nem vész el, csak átalakul. Ez az ügyfélmegmaradás törvénye. Nem atomfizika, sőt mondhatnánk akár azt is, hogy Murphy törvénye: ugyanis
A 2017-es évben több készülékgyártónak is igen nagy lesz a tét: valamelyik a piacvezető szerepének megtartásáért küzd, valamelyik a jó hírneve visszaszerzéséért,
A VoIP telefon és az IP telefon látszólag megegyezik, mindkettő kicsörög, mindkettőt fel tudjuk venni és le is tudjuk csapni. Mindkét esetben
Miért éri meg bevezetni cégünknél a home office-t/otthoni munkavégzést? Korábban egyfajta plusz juttatásként tekintettünk a home office lehetőségére, ha megláttuk egy álláshirdetésben,
Valamilyen irányú hatást minden cég életére gyakorolt az idén a vírus. Ennek következményeiként az sem ritka, ha valakinek teljesen újra kell tervezni
Mennyivel kényelmesebb lenne az élet, ha a wifi leállása vagy a netkapcsolat lassulása esetén semmit sem kellene tennünk, és minden azonnal, magától
Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy
Tájékoztatjuk, hogy weboldalunk sütiket használ a jobb felhasználói élmény érdekében.
Elfogadom