
A virtuális IP alközpont egy felhő alapú IP alközpont, amelyet a H1 Kommnál szolgáltatásként vehetsz igénybe. Más néven virtuális alközpontnak is nevezik,
Hozzáférést adunk a sikerhez - a felhőből bármit elérhetsz
A virtuális IP alközpont egy felhő alapú IP alközpont, amelyet a H1 Kommnál szolgáltatásként vehetsz igénybe. Más néven virtuális alközpontnak is nevezik,
Az IP telefon bevezetése egy cég életében olyan befektetés, ami már pár nap alatt érezhető javulást eredményezhet a mindennapos munkavégzésben, hosszútávon pedig
Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy
Az otthoni munkavégzés lehetősége már korábban is plusz juttatásnak minősült, amit egyre többen keresnek az álláspiacon. Egyszerre előnyös helyzet a munkavállalónak, és
GDPR kompatibilis hangtárolás A GDPR kompatibilitás kérdése komoly kihívás elé állította a cégeket. A Te vállalkozásodnak úgy tudjuk mindezt megkönnyíteni, hogy testreszabottan,
Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy
VoIP technológia, az IP telefon előnye Ezzel a bloggal szeretnénk segíteni, hogy miért érdemes átállni a VoIP technológiára. Először is, a lassan
A felhő alapú telefonközpont számos előnnyel rendelkezik, ugyanakkor sok munkahelyen még mindig a régi fizikai alközpontokat használják cégen belüli és ügyfelekkel történő
A módszer rendkívül egyszerű: Míg egy hagyományos telefonálás során a beszélgetés ideje alatt külön vezetékre van szükség, addig… A VoIP technológia a
Digitális transzformáció – nem egyszer hallottad már gondolom, a csapból is ez folyik, nem véletlen: enélkül nem lehet versenyképesnek maradni a mai
A telefonközpont nem vész el, csak átalakul. Ez az ügyfélmegmaradás törvénye. Nem atomfizika, sőt mondhatnánk akár azt is, hogy Murphy törvénye: ugyanis
Ha egy cég térben egymástól távol levő telephelyeit kell összekötni, tökéletes megoldás a felhő alapú IP alközponti rendszer alkalmazása, amely nem más,
A számhordozás, azaz a telefonszám egy másik szolgáltatóhoz való költöztetése körül sok infó kering a neten, de az az igazság, hogy a
Felhő alapú megoldás – miért hasznos? Ma már nagyon sokszínű a felhő alapú megoldások palettája, és érthető, ha felhasználói szemmel eleinte nem
Nézzünk egy ma gyakori példát – 5 kollégánk tartozik egy munkacsoportba, például az ügyfélszolgálathoz. Ilyen esetben az 5 embernek öt különböző készüléke
Felhőtlen boldogság a felhőszolgáltatásokkal – igaz vagy hamis? Ennek a kérdésnek most nézünk utána! A felhőszolgáltatás bevezetése számos előnnyel jár egy cég
A modern világ egyik legnagyobb vívmánya kétségtelen az internet. Számos területen ma már szinte elképzelhetetlen, hogy nélküle dolgozzunk, kommunikáljunk. Ez a telefonálásra
A softphone használata számos előnnyel jár egy vállalkozás életében: a felhőszolgáltatások megjelenésével nem csak a fizikai tárhelyek és telefonközpontok helyeződtek át a
Jelen helyzetben számos intézkedést meg kell hoznunk, hogy óvjuk saját egészségünket, és mások biztonságát egyaránt. Az otthoni munkavégzés bevett gyakorlat, és ha
Az IVR szolgáltatás nem valami orvosi eljárás, hanem egy olyan megoldás, ami jelentősen hatékonyabbá teheti a céges kommunikációt, olyan ügyfélélményt biztosítva partnereink
Az utóbbi években egyre inkább megnövekedett a kereslet a felhő alapú szolgáltatások iránt. Számos cégnél viszont még a tavalyi év elején is
Miért éri meg bevezetni cégednél a home office-t/otthoni munkavégzést? Korábban egyfajta plusz juttatásként tekintettünk a home office lehetőségére, ha megláttuk egy álláshirdetésben,
A softphone megoldások nem csak egy trend vagy egy jó technikai kiegészítés. Ha ismered a következő problémákat, akkor ezt a cikket egyértelműen
Egy jó VoIP szolgáltató hatalmas előrelépés lehet a céged életében, főleg ha eddig hagyományos telefonközpontot használtál. Ezt mi sem szemléltethetné jobban, mint
Bár jó pár éve már forog a munkaerőpiaci köztudatban, a pandémia előtt még nem sokan találkoztak a home office fogalmával. Az utóbbi
Felhő alapú központok előnye – energiatakarékosság Az általunk kínált felhő alapú központok kialakításának egyik legnagyobb előnye, hogy energiatakarékos. Amerikában már születtek arra
Bár évről évre egyre több területen használjuk a felhő alapú megoldásokat, mégis rengeteg cég számára okozott problémát márciusban, hogy a munkatársainak egyik
Online fax, iFax, internetes fax, webfax, faxoló, e-fax… Sok az elnevezés, de az összes fogalom ugyanazt takarja. Hogy pontosan “mit”, azt egy
Hogyan spórolhatsz a cégeddel a felhő alapú IP telefonközpont bevezetésével? Az IP telefonközpont költséghatékonysága már a tervezés pillanatától egyértelmű. Használatával ugyanis teljes
Munkahelyeden főleg telefonon tartjátok a kapcsolatot az ügyfelekkel? Sok hívás érkezik a pénzügyre, vagy az értékesítésre? Esetleg ügyfélszolgálat működik nálatok? A legtöbb
Hogyan tervezhető meg a Voip infrastruktúra kiépítése egy vállakozásban? A hagyományos telefonközpontok helyét egyre inkább átveszi a VoIP technológián alapuló telefonközpont. Az
A webáruházak tulajdonosai/munkatársai jelentős mennyiségű munkát fektetnek abba, hogy minél több releváns látogatót tereljenek az oldalra. A statisztikák szerint viszont a webshopok
Valamilyen irányú hatást minden cég életére gyakorolt az idén a vírus. Ennek következményeiként az sem ritka, ha valakinek teljesen újra kell tervezni
Szolgáltatásunkkal nemcsak modern irodai megoldások alakíthatóak ki, hanem például az egészségügyben is kamatoztathatóak az előnyei. Tapasztalataink alapján az egészségügyi intézményekben is egyre
A VoIP telefon és az IP telefon látszólag megegyezik, mindkettő kicsörög, mindkettőt fel tudjuk venni és le is tudjuk csapni. Mindkét esetben
A jobb felhasználói élményért az oldalon sütiket használunk.
Elfogadom