Nézzünk egy ma gyakori példát – 5 kollégánk tartozik egy munkacsoportba, például az ügyfélszolgálathoz. Ilyen esetben az 5 embernek öt különböző készüléke
H1Komment Blog
Hozzáférést adunk a sikerhez - a felhőből bármit elérhetsz
Legnépszerűbb tartalmak
A softphone használata számos előnnyel jár egy vállalkozás életében: a felhőszolgáltatások megjelenésével nem csak a fizikai tárhelyek és telefonközpontok helyeződtek át a
Az utóbbi években egyre inkább megnövekedett a kereslet a felhő alapú szolgáltatások iránt. Számos cégnél viszont még a tavalyi év elején is
Hallottál már Az IVR (Interactive Voice Response) szolgáltatásról? Ez egy olyan technológiai megoldás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy automatikusan kezeljék
A szituatív vezetés lehet a leghatékonyabb módja a mai munkaerő vezetésének az új normák korában. És ha őszinték szeretnénk lenni, akkor a
Felhőtlen boldogság a felhőszolgáltatásokkal – igaz vagy hamis? Ennek a kérdésnek most nézünk utána! A felhőszolgáltatás bevezetése számos előnnyel jár egy cég
Felhő alapú megoldás – miért hasznos? Ma már nagyon sokszínű a felhő alapú megoldások palettája, és érthető, ha felhasználói szemmel eleinte nem
Az elmúlt évszázadok során a világnak számos válságot át kellett vészelnie, és a vállalkozásoknak alkalmazkodniuk kellett ezekhez a változásokhoz és kihívásokhoz. A
Bár jó pár éve már forog a munkaerőpiaci köztudatban, a pandémia előtt még nem sokan találkoztak a home office fogalmával. Az utóbbi
A felhő alapú telefonközpont számos előnnyel rendelkezik, ugyanakkor sok munkahelyen még mindig a régi fizikai alközpontokat használják cégen belüli és ügyfelekkel történő
Az IP telefon bevezetése egy cég életében olyan befektetés, ami már pár nap alatt érezhető javulást eredményezhet a mindennapos munkavégzésben, hosszútávon pedig
Az IVR szolgáltatás nem valami orvosi eljárás, hanem egy olyan megoldás, ami jelentősen hatékonyabbá teheti a céges kommunikációt, olyan ügyfélélményt biztosítva partnereink
Felhő alapú központok előnye – energiatakarékosság Az általunk kínált felhő alapú központok kialakításának egyik legnagyobb előnye, hogy energiatakarékos. Amerikában már születtek arra
Szolgáltatásunkkal nemcsak modern irodai megoldások alakíthatóak ki, hanem például az egészségügyben is kamatoztathatóak az előnyei. Tapasztalataink alapján az egészségügyi intézményekben is egyre
Egy jó VoIP szolgáltató hatalmas előrelépés lehet a céged életében, főleg ha eddig hagyományos telefonközpontot használtál. Ezt mi sem szemléltethetné jobban, mint
A webáruházak tulajdonosai/munkatársai jelentős mennyiségű munkát fektetnek abba, hogy minél több releváns látogatót tereljenek az oldalra. A statisztikák szerint viszont a webshopok
Miért éri meg bevezetni cégednél a home office-t/otthoni munkavégzést? Korábban egyfajta plusz juttatásként tekintettünk a home office lehetőségére, ha megláttuk egy álláshirdetésben,
Hogyan tervezhető meg a Voip infrastruktúra kiépítése egy vállakozásban? A hagyományos telefonközpontok helyét egyre inkább átveszi a VoIP technológián alapuló telefonközpont. Az
A softphone megoldások nem csak egy trend vagy egy jó technikai kiegészítés. Ha ismered a következő problémákat, akkor ezt a cikket egyértelműen
Ha egy cég térben egymástól távol levő telephelyeit kell összekötni, tökéletes megoldás a felhő alapú IP alközponti rendszer alkalmazása, amely nem más,
Manapság minden cég próbálja utolérni magát, és folyamatosan keresik az újabb és újabb módszereket az ügyfélkiszolgálás javítására,- több kevesebb sikerrel. Az egyik
VoIP technológia, az IP telefon előnye Ezzel a bloggal szeretnénk segíteni, hogy miért érdemes átállni a VoIP technológiára. Először is, a lassan
A telefonközpont nem vész el, csak átalakul. Ez az ügyfélmegmaradás törvénye. Nem atomfizika, sőt mondhatnánk akár azt is, hogy Murphy törvénye: ugyanis
Hogyan spórolhatsz a cégeddel a felhő alapú IP telefonközpont bevezetésével? Az IP telefonközpont költséghatékonysága már a tervezés pillanatától egyértelmű. Használatával ugyanis teljes
Vajon hasznos a mobil vagy csak egy felesleges rossz? Természetesen nem mindegy, hogy mire használjuk, hiszen a mobiltelefon mindennapi életünk elválaszthatatlan részévé
A számhordozás, azaz a telefonszám egy másik szolgáltatóhoz való költöztetése körül sok infó kering a neten, de az az igazság, hogy a
A virtuális IP alközpont egy felhő alapú IP alközpont, amelyet a H1 Kommnál szolgáltatásként vehetsz igénybe. Más néven virtuális alközpontnak is nevezik,
A modern világ egyik legnagyobb vívmánya kétségtelen az internet. Számos területen ma már szinte elképzelhetetlen, hogy nélküle dolgozzunk, kommunikáljunk. Ez a telefonálásra
Jelen helyzetben számos intézkedést meg kell hoznunk, hogy óvjuk saját egészségünket, és mások biztonságát egyaránt. Az otthoni munkavégzés bevett gyakorlat, és ha
Online fax, iFax, internetes fax, webfax, faxoló, e-fax… Sok az elnevezés, de az összes fogalom ugyanazt takarja. Hogy pontosan “mit”, azt egy
A mai modern üzleti környezetben egyre több cég szembesül azzal a kérdéssel, hogy milyen telefonszámot válasszon. Az idősebb korosztály számára a központi
GDPR kompatibilis hangtárolás A GDPR kompatibilitás kérdése komoly kihívás elé állította a cégeket. A Te vállalkozásodnak úgy tudjuk mindezt megkönnyíteni, hogy testreszabottan,
Ugyan tapossuk már 2024-et, azonban még nem késő! Ha most időt szánsz egy stratégiai terv kidolgozására, akkor újult erővel vághatsz bele a
Valamilyen irányú hatást minden cég életére gyakorolt az idén a vírus. Ennek következményeiként az sem ritka, ha valakinek teljesen újra kell tervezni
Munkahelyeden főleg telefonon tartjátok a kapcsolatot az ügyfelekkel? Sok hívás érkezik a pénzügyre, vagy az értékesítésre? Esetleg ügyfélszolgálat működik nálatok? A legtöbb
Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy
Digitális transzformáció – nem egyszer hallottad már gondolom, a csapból is ez folyik, nem véletlen: enélkül nem lehet versenyképesnek maradni a mai
Az otthoni munkavégzés lehetősége már korábban is plusz juttatásnak minősült, amit egyre többen keresnek az álláspiacon. Egyszerre előnyös helyzet a munkavállalónak, és
A VoIP telefon és az IP telefon látszólag megegyezik, mindkettő kicsörög, mindkettőt fel tudjuk venni és le is tudjuk csapni. Mindkét esetben
A módszer rendkívül egyszerű: Míg egy hagyományos telefonálás során a beszélgetés ideje alatt külön vezetékre van szükség, addig… A VoIP technológia a
Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy
Sokan úgy vélik, hogy egy vállalkozás olyan, amilyen az alkalmazottai. Nem hiába, hogy a munkatársak megtartása, a termelékenység és az elkötelezettség manapság
Bár évről évre egyre több területen használjuk a felhő alapú megoldásokat, mégis rengeteg cég számára okozott problémát márciusban, hogy a munkatársainak egyik
Generációs különbségek kezelése hatékonyan A fiatal munkavállalók megtartása egy aktuális és megoldandó kérdéskör kis-, és középvállalatoknál egyaránt. A munkavállalók, -különösen a fiatalabb
Azt kijelenthetjük, hogy 2024-ben a szervezetek továbbra is olyan jelentős kihívásokkal fognak szembenézni, mint a tehetségek versenyhelyzete, a kimerült munkaerő vagy a
A munka-magánélet egyensúly felbomlása a burnout szindróma kialakulásának melegágya. A kórkép váratlanul, szinte észrevétlenül érkezik, hatása viszont tartós és jelentős. Ráadásul mivel
Számodra mit jelent a munka és a magánélet egyensúlya? Sokan egyszerűen nem tudnak határokat szabni, és a rengeteg túlórát sok esetben a
A professzionális telefonos ügyfélszolgálat fenntartása mindig kifizetődő stratégiai döntés. Hiszen bár az ügyfélnek nincs mindig igaza, nem szabad elfelejteni, hogy választásával, nyilvános
A munkavállalók munkamódszere megváltozott az elmúlt pár évben, különösen a világjárványt követően. Az innovatív folyamatok és a fejlett technológiák új divatszavakat vezettek
A hibrid munkavégzés a munkaerőpiac legújabb állatorvosi lova, mellyel kapcsolatban megoszlanak a munkáltatói és a munkavállalói vélemények. Egy biztos: a világjárvány rákényszerített
Hallottál már a digitális nomádokról? A digitális nomádok olyan munkavállalók, akik a modern technológia lehetőségeit kihasználva bárhol a világon dolgozhatnak. Ezek az