Bár évről évre egyre több területen használjuk a felhő alapú megoldásokat, mégis rengeteg cég számára okozott problémát márciusban, hogy a munkatársainak egyik napról a másikra biztosítsa az otthoni munkavégzéshez szükséges keretrendszert, és mindemellett az ügyfélkiszolgálás is a megszokott minőségben folyjon tovább.
Jelen események fényében ismét rengeteg cég esetében érdemes átgondolni a távmunka nyújtotta előnyöket. Jó, ha a tavaszi karantén során született erre hosszabb távon fenntartható megoldás, ha viszont nem, akkor sincs semmi probléma, hiszen a felhő alapú IP alközpontra váltás rendkívül egyszerű és gyors folyamat, tervezhető költségekkel, havidíjas konstrukcióban.
Mivel szolgáltatásainkat ügyfeleink igényeire szabjuk, ezért már abban az esetben is érdemes minket megkeresni, ha a cégedben csak fontolgatjátok a felhő alapon történő kommunikációt, mi pedig segítünk megtalálni a számotokra legideálisabb megoldást. Ebbe beletartozik az otthoni telefonos elérhetőség kollégáiddal és ügyfeleiddel is, a beérkező faxokat e-mailként láthatod, illetve lehetőséged van hívásaid átirányítására, és hangposta használatára is, minden adott tehát ahhoz, hogy otthonról is zökkenőmentesen elérhető lehess a munkaidődben.
A felhő alapú eszköz nemcsak abban segít, hogy fenntarthassuk a vállalkozást, hanem még ebben a helyzetben is lehet a fejlődés, szintlépés záloga, nem érdemes tehát halogatni a bevezetését, hiszen minimális beruházási költséggel elérhető, de óriási benne a potenciál.