Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy kétrészes bejegyzés sorozatban megválaszoljuk őket:
- Más költség is felmerül az alapdíjon felül?
Az alapdíj/havidíj tartalmazza a vonalak előfizetési díját, a biztosított szolgáltatások bérleti díját, valamint a belföldi vezetékes és mobilirányú hívások átalánydíját.
Ezen felül többféle hívástípus lebonyolítására is kínálunk lehetőséget, ezeknek van költsége a havidíjon felül.
- Mi történik az eszközökkel a szerződés megszűnése után?
Az eszközöket az előfizetés időtartamára biztosítjuk, illetve meghibásodás esetén díjmentesen cseréljük.
- Hogy küldjük vissza az aláírt szerződést?
Elektronikusan, például e-mailben.
- Mennyi a hűségidő?
A szolgáltatást határozott 24 hónapos időtartamra nyújtjuk.
- Kinek a hálózatát használjuk, társszolgáltatók vagyunk-e?
Telefonszolgáltatást nyújtunk az internethálózat beszédcélú felhasználásával.
- A megállapított havidíj hogy értendő – telefonszámonként, vagy előfizetésenként?
A havidíj előfizetésenként értendő, és akár több telefonszámot is tartalmazhat.
A bejegyzés első részét ide kattintva éred el.