Gyakori kérdések – 2. rész

Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy kétrészes bejegyzés sorozatban megválaszoljuk őket:

  1. Más költség is felmerül az alapdíjon felül?

Az alapdíj/havidíj tartalmazza a vonalak előfizetési díját, a biztosított szolgáltatások bérleti díját, valamint a belföldi vezetékes és mobilirányú hívások átalánydíját.

Ezen felül többféle hívástípus lebonyolítására is kínálunk lehetőséget, ezeknek van költsége a havidíjon felül.

  1. Mi történik az eszközökkel a szerződés megszűnése után?

Az eszközöket az előfizetés időtartamára biztosítjuk, illetve meghibásodás esetén díjmentesen cseréljük.

  1. Hogy küldjük vissza az aláírt szerződést?

Elektronikusan, például e-mailben.

  1. Mennyi a hűségidő?

A szolgáltatást határozott 24 hónapos időtartamra nyújtjuk.

  1. Kinek a hálózatát használjuk, társszolgáltatók vagyunk-e?

Telefonszolgáltatást nyújtunk az internethálózat beszédcélú felhasználásával.

  1. A megállapított havidíj hogy értendő – telefonszámonként, vagy előfizetésenként?

A havidíj előfizetésenként értendő, és akár több telefonszámot is tartalmazhat.

A bejegyzés első részét ide kattintva éred el.

Oszd meg cikkünket a kedvenc csatornádon, vagy küldd el az ismerőseidnek!

Twitter
Pinterest
Facebook
LinkedIn

Hasonló bejegyzések