Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy kétrészes bejegyzés sorozatban megválaszoljuk őket:
- Ha a cég szerződést köt velünk, az előző szolgáltatónak, és nekünk is fizetni kell a havidíjat?
Nem kell, ugyanis teljes értékű telefonszolgáltató vagyunk, így az előző szolgáltató termékét teljes mértékben kiváltó csomagot tudunk kínálni.
- Fizetnem kell átvételkor az eszközökért?
Nem, a szolgáltatáshoz biztosított eszközök díját a szolgáltatás havidíja tartalmazza.
- Van kiszállási/beüzemelési díj?
Nincs, ugyanis az általunk biztosított eszközök felkonfigurálva, beállítva érkeznek meg a céghez futárral, vagy postai úton. Internettel és árammal való összekapcsolás után azonnal használatba vehetőek.
- Kollégáink kimennek a helyszínre beüzemelni az eszközöket?
Egyedi megállapodás alapján, egyszeri díj ellenében igen, amennyiben ügyfelünk jelzi erre az igényét.
- Ki intézi a lemondási folyamatot az előző szolgáltatónál?
Az előző szolgáltatónál lévő előfizetés a hívószám elhordozása miatt automatikusan megszűnik.
- Internetet is tudunk biztosítani?
Igény esetén tudunk biztosítani.