Gyakori kérdések – 1. rész

Tudjuk, hogy a szerződéskötés előtt számos kérdés felmerül leendő ügyfeleinkben, ezért most összegyűjtjük közülük azokat, amik a leggyakrabban fordulnak elő, és egy kétrészes bejegyzés sorozatban megválaszoljuk őket:

  1. Ha a cég szerződést köt velünk, az előző szolgáltatónak, és nekünk is fizetni kell a havidíjat?

Nem kell, ugyanis teljes értékű telefonszolgáltató vagyunk, így az előző szolgáltató termékét teljes mértékben kiváltó csomagot tudunk kínálni.

  1. Fizetnem kell átvételkor az eszközökért?

Nem, a szolgáltatáshoz biztosított eszközök díját a szolgáltatás havidíja tartalmazza.

  1. Van kiszállási/beüzemelési díj?

Nincs, ugyanis az általunk biztosított eszközök felkonfigurálva, beállítva érkeznek meg a céghez futárral, vagy postai úton. Internettel és árammal való összekapcsolás után azonnal használatba vehetőek.

  1. Kollégáink kimennek a helyszínre beüzemelni az eszközöket?

Egyedi megállapodás alapján, egyszeri díj ellenében igen, amennyiben ügyfelünk jelzi erre az igényét.

  1. Ki intézi a lemondási folyamatot az előző szolgáltatónál?

Az előző szolgáltatónál lévő előfizetés a hívószám elhordozása miatt automatikusan megszűnik.

  1. Internetet is tudunk biztosítani?

Igény esetén tudunk biztosítani.

Oszd meg cikkünket a kedvenc csatornádon, vagy küldd el az ismerőseidnek!

Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Hasonló bejegyzések