Mi az a virtuális IP alközpont?

A virtuális IP alközpont egy felhő alapú IP alközpont, amelyet a H1 Kommnál szolgáltatásként vehet igénybe. Más néven virtuális alközpontnak is nevezik, és az ezt használó vállalatok számára előnyt jelent a hagyományos alközpontokkal szemben, hogy nincs telepítési, üzemeltetési és karbantartási költsége, mivel mindezt a H1 Komm biztosítja számukra.

A virtuális IP alközpont is lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy kihasználják telefonrendszerük összes funkcióját, így például az IVR hangmenüt, hívásátirányítást, hangpostát, hangrögzítést, mellékkezelést, híváscsoportok létrehozását, faxból e-mail (Fax to Mail) szolgáltatást, stb…

virtuális IP alközpont

A virtuális alközpont megoldás legfontosabb előnyei?

  • Kezdeti és későbbi költségmegtakarítás – nincs szükség komoly beruházásra a telefonrendszer kiépítéséhez, és a telefonrendszer karbantartásának költsége is jóval alacsonyabb, mivel nem szükséges munkatársat külön alkalmazni, vagy megbízni a házon belüli üzemeltetéssel.
  • Irodai korlátok kiküszöbölése – a munkatársak bárhonnan dolgozhatnak egy virtuális IP alapú irodai telefonrendszerrel. Ideális az otthonról dolgozók és a folyamatos mozgásban lévő kollégák számára.
  • A vállalati imázs javítása – egy felhő alapú IP alközpont szolgáltatás révén a kisvállalatok egy professzionális telefonrendszerrel rendelkező nagy szervezet benyomását kelthetik.
  • Kiterjeszthető – egy felhő alapú IP alközponti rendszerrel a cégek a növekedésüknek megfelelően bővíthetik a vonalak számát.
  • Egyszerűen használható – mivel a felhő alapú IP alközpont igénybe vétele esetén nincs végfelhasználó-kezelés, ezért egyszerűbb használni, mint egy hagyományos telefonrendszert.

 

Oszd meg cikkünket a kedvenc csatornádon, vagy küldd el az ismerőseidnek!

Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Hasonló bejegyzések