Kiknek ajánljuk csomagjainkat?

Szolgáltatásunkkal nemcsak modern irodai megoldások alakíthatóak ki, hanem például az egészségügyben is kamatoztathatóak az előnyei.

Tapasztalataink alapján az egészségügyi intézményekben is egyre nagyobb igény mutatkozik az elavult telefonközpontok modern megoldásokkal történő helyettesítésére. Többek között azért, mert a modern rendszerek üzemeltetési költségei jóval alacsonyabbak, így már ezzel az egy egyszerű lépéssel növelhető a hatékonyság.

modern irodai megoldások

Rendszerünk sokkal gördülékenyebbé teszi a páciensek, és az egészségügyi szolgáltatók közötti kommunikációt. Tegyük fel például, hogy az illetőnek sürgős ellátásra lenne szüksége. Felhívja a rendelőt, ahol senkit nem ér el, majd végül a háziorvosát a privát mobilszámán. Sajnos ezen a vonalon sincsen szerencséje, hiszen az orvos éppen elutazott/szabadságon van/más helyen teljesít szolgálatot, valamint elmondja, érthető, hogy az előző telefon alkalmával nem járt sikerrel a beteg, ugyanis aznap éppen nincs bent senki, és a szomszéd rendelőben dolgozó kolléga helyettesít. Ellenben, ha például ebbe a rendelőbe már bevezetésre került volna szolgáltatásunk, az ilyen eset egy teljesen egyszerű átkapcsolással megoldható lett volna, a páciens is megkapja a szükséges segítséget, valamint az orvosának sem kell privát telefonról intézni ezeket az ügyeket.

A jelenlegi helyzet egyébként sem egyszerű az egészségügy semelyik szegmensében sem, így előfordul az, hogy például egyre több beteg jut egy ápolóra. Ezért elengedhetetlen, hogy az intézmény dolgozói a lehető leghatékonyabb módon használják ki a rendelkezésre álló forrásokat, ez pedig a problémamentes kapcsolatfelvétellel kezdődik.

Oszd meg cikkünket a kedvenc csatornádon, vagy küldd el az ismerőseidnek!

Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Hasonló bejegyzések