Valamilyen irányú hatást minden cég életére gyakorolt az idén a vírus. Ennek következményeiként az sem ritka, ha valakinek teljesen újra kell tervezni a stratégiáját.
Bármilyen területen való fejlődésről is legyen szó, mi biztosítani tudunk egy olyan eszközt, ami garantáltan fellendíti a cég működését ezeken a pontokon keresztül:
- Hatékonyabb ügyfélszolgálatot tarthatunk fenn.
- Jobb ügyfélélményt tudunk biztosítani.
- Ha idáig kihívást jelentett a megnövekedett telefonos forgalom, ez innentől sokkal tervezhetőbb, illetve egyszerűbb folyamat lesz.
Felhő alapú megoldásunk fizikai kötöttségektől és karbantartási kötelezettségektől mentesen segíti a vállalkozás mindennapi munkáját.
Az IP telefonrendszerben egyesülnek a vállalati telefonközpontok, és a felhő alapú megoldások előnyei, így a klasszikus asztali telefonoknál jóval több extra funkciót biztosítanak.
Hogyan segíti a rendszer a munkát a gyakorlatban?
Tegyük fel, hogy egy magánrendelő recepcióján vagyunk. Érkezik egy új hívás, de éppen mindkét recepciós vonala foglalt. Hagyományos telefonközpontot használva ezt a hívást el is kellett volna engednünk, az IP alközponton keresztül viszont értesítést kapunk az időközben beérkező megkeresésről, így vissza tudjuk hívni az ügyfelet. Érdemes belegondolni tehát, hogy hosszabb távon mennyivel növelhető a teljes cég kapacitása IP alközpontra való átváltással.