0 Ft beruházási költség. Villámgyors ügyfélszolgálat. Napok alatt telepíthető, szaktudás nélkül. Könnyedén bővíthető. Irodai hívásaid a mobilodon is végződhetnek.
Mindez „iroda bombázásmentesen”. És ez még csak a kezdet.
Nem tudom Te hogy vagy vele, de mi hiszünk a személyes kapcsolatok erejében. Hisszük, hogy ebben a felgyorsult digitális világban igenis van szerepe a közvetlen kapcsolatnak.
Persze nem ápolhatunk minden egyes partnerrel személyes kapcsolatot, ez a mai világban már fizikai képtelenség…
De törekedhetünk arra, hogy a lehető legjobb kiszolgálásban részesüljenek, amikor felveszik velünk a kapcsolatot.
A szakadozó kapcsolat, a recsegő vonalak, az irodában egymásnak kiabáló munkatársak („Józsi, téged keresnek!”) mind arra utaló jelek, hogy a jelenlegi megoldásod fölött eljárt az idő.
És akkor a home office okozta nehézségekről még nem is beszéltünk („Józsit már megint nem lehet kapcsolni, mert otthon van.”)
Lehet ezt jobban, hatékonyabban, profibban is csinálni (amit mind a munkatársak, mind az ügyfelek megköszönnek majd).
Mit szólnál ahhoz, ha egy modern, könnyen bővíthető, akár napok alatt beüzemelhető telefonközpontod lenne?
Mindezt úgy, hogy nem igényel részedről több milliós beruházást. Sőt, több százezrest sem.
Persze a meglévő rendszerről történő váltás mindig nehéz. Új telefonszámok, új eszközök, új munkafolyamatok, amit a kollégáknak meg kell tanítani.
Legalábbis eddig ez volt…
Velünk gyerekjáték a felhő alapú telefonközpontra való átállás.
Végre leselejtezheted a régi eszközöket (minden a felhőbe költözik).
Megmaradnak az eddig is használt telefonszámok (nem szakad meg a mindennapi ügymenet).
Sőt, a kollégáid észre sem fogják venni, hogy változás történt (de komolyan, akár ki is próbálhatod).
És a legjobbat még nem is említettük: az elejétől a végéig lebonyolítjuk az átállást, igény esetén pedig folyamatos támogatást biztosítunk (díjmentesen).
Szerencse kell hozzá, hogy megtaláld a szervizt, aki meg tudja javítani a jelenlegi eszközöket. Persze csak jó pár hét múlva, ráadásul csillagászati összegekért.
Hiába teszel bele 110%-ot a vállalkozásod fejlesztésébe, ha a rozoga technikai alapok visszafogják a fejlődés mértékét. Egy öreg telefonközpont hamar hátráltató tényezővé válhat.
Elvégre hiába csörögnek a telefonok az irodában, ha mindenki home office-ból dolgozik. De ügyfelekhez, vagy a külső telephelyre sem lehet vezetékes telefonokat vinni (de legalábbis furcsán nézne ki).
Ahogy szerverparkot sem vásárolsz több tízmillióért csak azért, hogy legyen min futnia a weboldaladnak, úgy az ősrégi telefonközpontoknak sem az irodában van a helyük.
A felhőalapú telefonközpontok XXI. századi választ adnak a hagyományos társaik legégetőbb problémáira. A szűkös mozgástereket kibővítik az egész világra, míg a milliós javítási és karbantartási költségeket pár tízezer forintra zsugorítják.
Már az első havidíjért cserébe minden eszközt megkapsz, így semmilyen anyagi megterhelést nem jelent céged számára az átállás. Ennél kényelmesebb és olcsóbb megoldás egyszerűen nem létezik.
Nem, nem elírás. A felhő alközpont a tökéletes megoldás a home office-ban és a terepen dolgozó kollégák számára. Céges hívásaikat bárhonnan megkaphatják mobiljukra, a telefonközpontok előnyeit megtartva.
A régi rendszerrel együtt a szerelőtől is elbúcsúzhatsz. Minden a felhőben kezelve, egy professzionális csapat kezében lesz. Nincsenek süket vonalak és bosszantó meghibásodások, csak korlátlan telefonálás.
Sok cég már csak mobilokra vált, de ezzel feláldozzák azokat a nagyszerű funkciókat, amik egy céget kiemelhetnek a konkurenciától. A kulturált hívásvárakoztatást, a telefonos menüt, az egyszerű átirányításokat. Felhőalapú megoldásunkkal a mobilok rugalmasságát és a központok funkcióit egyben élvezheted.
Kíváncsi vagy, hogy melyik munkatársad a leghatékonyabb? Esetleg egy vitás helyzetben jól jönne a telefonbeszélgetés felvétele? Akkor meg is van a megoldás. Részletes statisztikákat és letölthető felvételeket kapsz új rendszered mellé, amikkel javíthatsz céged működésén.
Havidíjunk több, mint egy egyszerű részletfizetés. A díjért cserébe olyan szakértelmet, folyamatos rendelkezésre állást, karbantartást és szükség esetén azonnali segítséget kapsz, ami tényleg egyedülálló a piacon.
Szerződéskötés után kiküldjük az előre programozott eszközt, amit csak be kell dugnod és új, felhő alapú telefonközpontod máris üzemkész.
Nem kell szétbombázni az egész irodát, vagy kábelekkel bajlóndi. Ez tényleg ilyen egyszerű.
Csak töltsd ki az űrlapot és 1 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot.
Igen! A készülékek előre felprogramozva érkeznek meg, csak internet kapcsolatot és elektromos áramot kell nekik biztosítani.
A meghibásodott készülékeket a szerződés időtartama alatt díjmentesen cseréljük.
A készülékek előre felprogramozva érkeznek, így a telepítés néhány percet vesz csak igénybe.
Nem. A jelenlegi számok megmaradhatnak, de ha szeretnéd, új hívószámot is kérhetsz tőlünk.
Természetesen. Akár az irodai készülékedet is hazaviheted, vagy kaphatsz plusz készüléket, amelyet otthon használhatsz.
Nincs telepítési díj, nincs egyszeri díj. Eszközeinket rendelkezésedre bocsájtjuk díjmentesen a szolgáltatás időtartamára.
Nincs fúrás! Az eszközök nem helyhez kötöttek, bárhol elhelyezhetők. Csak áramra és internet kapcsolatra van szükségük.
Mivel egy interneten közvetített szolgáltatásról van szó, ilyen esetben sajnos a telefon sem működik. Az internet szolgáltatás helyreállása után azonban pár percen belül a telefon is ismét használhatóvá válik. Hogy bejövő hívásaid ne vesszenek el, erre az időre át tudjuk irányítani azokat egy mobilszámra.
A készülékeket előre felprogramozva, használatra készen kézbesíti neked a futár.
Természetesen, sőt örülünk, ha ezt a környezetbarát és modern megoldást választod.
Meglévő előfizetésed az adott szolgáltatónál megszűnik. A számhordozási eljárás a mi feladatunk, neked nincs teendőd ezzel sem.
2023 © H1 Komm Kft. | Minden jog fenntartva! | Adatkezelési tájékoztató
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat.