Idő- és kapacitáshiány miatt nem tudjátok kezelni a bejövő hívásokat? Úgy érzed, hogy a munkatársak elaprózódnak a napi teendők mellett? Az ügyfelek elégedetlenek? A stressz határozza meg a mindennapjaitokat?
Itt az ideje felszámolni a fenti problémákat, hogy végre újra örömmé váljon a céged vezetése. Felhőalapú megoldásunkkal segítünk, hogy a kapacitáshiány többé ne legyen akadály!
Idő- és kapacitáshiány miatt nem tudjátok kezelni a bejövő hívásokat? Úgy érzed, hogy a munkatársak elaprózódnak a napi teendők mellett? Az ügyfelek elégedetlenek? A stressz határozza meg a mindennapjaitokat?
Itt az ideje felszámolni a fenti problémákat, hogy végre újra örömmé váljon a céged vezetése. Felhőalapú megoldásunkkal segítünk, hogy a kapacitáshiány többé ne legyen akadály!
Tudjuk, drámaian hangzik a fenti kijelentés, de gondolj csak bele. Azok a cégek képesek stabilan megvetni a lábukat a piacon, akik professzionálisan kielégítik az ügyfeleik igényeit.
Az egyik legalapvetőbb emberi igény a kapcsolatteremtés. Hiába az online megoldások, még a mai napig is rengeteg vásárló telefont ragad, ha felmerül benne egy kérdés.
Mivel a konkurencia a legtöbb iparágban magasabb, mint eddig bármikor, így ha nem éri el céged a kérdésével pár perc alatt átpártolhat a versenytársadhoz.
Ha ez rendszeresen megtörténik, akkor a konkurenseid fokozatosan fogják kiszippantani az éltető erőt cégedből, vagyis a fizető vásárlókat.
Végre képes leszel hatékonyan kiosztani a bejövő hívásokat a kollégáid között. Nincs több kifogás, még a hibrid munkavégzés alatt sem.
Nem, nem elírás. A felhő alközpont a tökéletes megoldás a home office-ban és a terepen dolgozó kollégák számára. Céges hívásaikat bárhonnan megkaphatják mobiljukra, a telefonközpontok előnyeit megtartva.
A felhőalapú rendszer segítségével végre felszabadíthatod a bejövő hívások tengerében fuldokló kollégáidat anélkül, hogy ez a megkeresések elveszítésével járna. Épp ellenkezőleg: az eddiginél sokkal hatékonyabban lesztek képesek kezelni a bejövő hívásokat.
Napi szinten rengeteg hívás fogadásával szembesültök, amelyeket egyszerűen nem tudtok kezelni, illetve lekövetni. A felhőalapú alközpont olyan szolgáltatást nyújt, amellyel akár több 100 hívást is képes fogadni és kezelni
A felhőalapú alközpont lehetőséget ad a telefonos rendszered fejlesztésére anélkül, hogy új fizikai eszközöket kellene beszerezni. Ez pénzügyi szempontból is kedvező lehet céged számára.
Ha az ügyfeleidnek sok esetben olyan általános információkra van szükségük, amelyekhez nincs szükség fizikai kollégára. A felhőalapú alközpont automatizált válaszrendszerével könnyedén kezelhetitek az alapvető kérdéseket
Ebben az esetben a felhőalapú alközpont ideális megoldást kínál, biztosítva a mobilitást és az információk könnyű elérhetőségét, bárhol is tartózkodjatok
A felhőalapú alközpont segít a reklamációk és megrendelések hatékony kezelésében, akár automatizált folyamatokon keresztül, biztosítva a gyors és precíz ügyintézést
A régi irodai telefonrendszereket felváltó felhőalapú alközpontok segítségével pedig szeretnéd növelni munkatársaid kapacitását, így alkalmazkodva az esetleges hívásáradathoz.
“Cégvezetőként úgy gondolom, hogy fontos, hogy haladjunk a korral. A saját vállalkozásomban
is látom, hogy a kollégáknak jobb lett a közérzete, mindemellett növekedett a hatékonyságuk is azóta, amióta digitalizáltuk és optimalizáltuk a cég különböző folyamatait. A H1 Komm felhőalapú alközpont IP alapú telefonhívásokat tesz lehetővé PC, mobil, tablet, és
akár asztali telefon készülékeken keresztül, így a munkatársak bárhol és bármikor dolgozhatnak fizikai iroda nélkül. “- Lauber Viktor H1 Komm CEO
Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezünk a távközlési technológiák terén. Ez az időtartam nemcsak hosszú múltra utal, hanem stabilitásra és megbízhatóságra is, amelyek kulcsfontosságúak ügyfeleink sikeres működéséhez.
Korlátlan díjcsomagokat és rugalmas, testreszabható ajánlatokat kínálunk partnereink számára, így minden vállalkozás megtalálhatja a számára legideálisabb megoldást, amely pontosan illeszkedik az egyedi üzleti igényekhez is.
Célunk, hogy a modern kommunikációs eszközök bevezetésével ne csak egy technológiai megoldást, hanem hatékony és jövedelmező befektetést kínáljunk, amely hosszú távon növeli ügyfeleink versenyképességét.
“Vendéglátósként úgy gondolom, hogy az ügyfélszolgálat mindennél fontosabb, és a cég felhőalapú alközpont megoldása segített nekünk abban, hogy még magasabb szintre emeljük az ügyfélélményt. Sokkal gördülékenyebben mennek a rendelésfelvételek, és csúszás sem fordulhat elő. A hatékonyságunk is javult, és ezzel együtt a megítélésünk is."
"Korábban az ügyfélszolgálaton káosz uralkodott. Egyszerűen nem tudtuk rendszerezni és lekövetni a hívásokat. A felhőalapú alközpont azonban megoldotta a problémát! A telepítés zökkenőmentesen zajlott, a kollégák pedig hamar megtanulták a használatát. Pontosan az igényeinknek megfelelő rendszert kaptuk, csak ajánlani tudom!”
"Amikor elhatároztam, hogy felszámolom a fizikai irodánkat, és áttérünk a távmunkára, a H1 Komm felhőalapú alközpontja és a softphone alkalmazása kulcsfontosságúvá vált számunkra. Először tartottunk tőle, azonban hamar rájöttünk arra, hogy ez volt életünk legjobb döntése, mert így mobilon is tudtuk használni a felhőalapú alközponti szolgáltatásokat. A rendszer segítségével távolról is ugyanolyan hatékonyan és biztonságosan dolgozhatunk. Úgy gondolom, hogy a fizikai iroda felszámolása nemcsak költséghatékony, hanem hosszú
Az űrlapon keresztül kérd egyszerűen árajánlatunkat. Szakértő kollégánk felveszi veled a kapcsolatot és minden egyes további kérdésedet megválaszolja majd.
Mit gondolsz megér egy próbát, ha a céged jövője a tét?
Van megoldás a leterheltségre!
Kérd ingyenes ajánlatunkat még ma, és segítünk eredményesebbé tenni céged
telefonos ügyfélszolgálatát!
Igen! A készülékek előre felprogramozva érkeznek meg, csak internet kapcsolatot és elektromos áramot kell nekik biztosítani.
A meghibásodott készülékeket a szerződés időtartama alatt díjmentesen cseréljük.
A készülékek előre felprogramozva érkeznek, így a telepítés néhány percet vesz csak igénybe.
Nem. A jelenlegi számok megmaradhatnak, de ha szeretnéd, új hívószámot is kérhetsz tőlünk.
Természetesen. Akár az irodai készülékedet is hazaviheted, vagy kaphatsz plusz készüléket, amelyet otthon használhatsz.
Nincs telepítési díj, nincs egyszeri díj. Eszközeinket rendelkezésedre bocsájtjuk díjmentesen a szolgáltatás időtartamára.
Nincs fúrás! Az eszközök nem helyhez kötöttek, bárhol elhelyezhetők. Csak áramra és internet kapcsolatra van szükségük.
Mivel egy interneten közvetített szolgáltatásról van szó, ilyen esetben sajnos a telefon sem működik. Az internet szolgáltatás helyreállása után azonban pár percen belül a telefon is ismét használhatóvá válik. Hogy bejövő hívásaid ne vesszenek el, erre az időre át tudjuk irányítani azokat egy mobilszámra.
A készülékeket előre felprogramozva, használatra készen kézbesíti neked a futár.
Természetesen, sőt örülünk, ha ezt a környezetbarát és modern megoldást választod.
Meglévő előfizetésed az adott szolgáltatónál megszűnik. A számhordozási eljárás a mi feladatunk, neked nincs teendőd ezzel sem.
2023 © H1 Komm Kft. | Minden jog fenntartva! | Adatkezelési tájékoztató
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat.